De Vergulden Eenhoorn

1. Met hoeveel personen mogen wij bij jullie komen eten?
– Je kan met maximaal 4 personen aan een tafel zitten, mits een huishouden. Indien jullie met een groter gezelschap zijn, dan zullen wij de tafels op afstand bij elkaar plaatsen om zo de 1,5 meter te kunnen waarborgen.
.
2. Kan ik voor meer dan 4 personen reserveren?
– Ja, je kunt via onze website dan meerdere reserveringen maken en daarbij aangeven dat jullie bij elkaar horen.
.
3. Kan ik bij jullie komen borrelen?
– Ja, jullie kunnen zeker komen borrelen! Borrels zijn te allen tijde buiten en deze kan je reserveren via onze website in combinatie met een borrelpakket.
.
4.Met hoeveel mensen kan ik komen borrelen?
– Buiten geldt er een maximaal aantal voor borrelgroepen van 50 personen. Wel zijn onze borrels te allen tijde zittend en geldt er dat er genoeg plek moet zijn voor een ieder om op afstand te zitten. Onze tuin is groot genoeg, dus er is altijd voldoende plek. Voor borrelgroepen groter dan 20 adviseren we om ons te mailen via evenement@verguldeneenhoorn.nl
.
5. Is een borrel ook staand mogelijk?
– Nee, borrels zijn altijd zittend bij ons.
.
6. Nemen jullie ook borrels binnen aan?
– Nee, borrels zijn bij ons altijd buiten. Bij slecht weer hebben we een aantal overdekte plekken waar je onder kan zitten. Informeer altijd van tevoren even als het weer twijfelachtig is, dan kijken wij wat we voor jullie kunnen betekenen.
.
7. Hoeveel mensen nemen jullie aan voor diner en of lunch binnen?
– Wij mogen in de huidige situatie maximaal 30 personen per shift binnen laten. We hebben twee ruimtes, namelijk binnen in het restaurant en we hebben ook nog een zij terras welke verwarmd en overdekt is. We kunnen dus 30 personen per ruimte kwijt, per shift.
.
8. Moet ik mezelf van tevoren registreren?
– Je kunt je bij ons bij aankomst via een QR code registreren. Dit hoeft niet van tevoren. Wel geldt dit voor iedereen en niet alleen voor de boeker.
.
9. Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?

– Annuleren van je reservering kan tot 24 uur van tevoren. Tot 3 uur van tevoren kan je nog kosteloos verplaatsen. Dit geldt ook voor wanneer je Corona klachten hebt op de dag zelf. Helaas maken wij hier geen uitzondering voor.
.

10. Ik probeer via de website te reserveren en het lukt me niet?
– Er kunnen verschillende redenen zijn dat het reserveren niet lukt.
Let erop dat we zowel voor diner als lunch in shifts werken en dat je dus goed kijkt voor welke tijd je reserveert. Als je een andere tijd selecteert dan de shifttijd dan lukt het niet om te reserveren.
Wanneer je niet via de website kan reserveren kan het betekenen dat we vol zitten. We hebben maar een maximaal aantal plekken, dus vol = vol.
.
11. Hoe kan ik voor de jeu de boulesbaan reserveren?
– Via onze website kan je onze jeu de boulesbaan op twee manieren reserveren:
– Losse baanhuur is voor 2 uur €5,- per persoon.
– Of een twee uur onbeperkt rosé pakket voor €25,- pp.
Reserveren is niet verplicht, maar dan heb je de kans dat de baan al geboekt is. De banen zijn erg populair!
.
12. Met hoeveel mensen kan ik jeu de boulen?
– Onze Jeu de boulesbanen zijn voor maximaal 15 personen.
.
13. Hoe zit het met bruiloften?
– Trouwen is bij ons zeker nog mogelijk! Er gelden geen maximale aantallen voor huwelijken, mits we het allemaal volgens de regels doen en de 1,5 meter setting kunnen waarborgen! Dus afhankelijk van de wensen en de groepsgrootte kan een huwelijk gewoon plaatsvinden bij ons!
Een ceremonie, een zittende borrel en een heerlijk lang diner is zeker mogelijk! Het feestje moeten we alleen even uitstellen.
14. Wat is jullie nieuwe sluitingstijd?
– Onze huidige sluitingstijd is 22:00 uur.